onsdag 23. november 2011

Grønn november

Julestemningen lar vente på seg...
Kanskje fordi det er 10 pluss ute og rosene fortsatt blomstrer. Lysfatet mitt blir påvirket av alt det grønne ute, og det er noe nesten sommerlig over tulipanene jeg kjøpte sist helg. Uansett årstid, vakre er de...




































Ofte putter jeg litt greier e.l sammen med tulipanene for å støtte dem opp.
Her har jeg brukt blåbærlyng...
Håper du har en god novemberdag,
enten den er grønn, hvit eller bare litt grå...

13 kommentarer:

  1. Et flott lysfat!!!
    Må ærlig innrømme at når jeg planta svibler inne fikk jeg mer vårfølelser enn julefølelser - det har nok noe med dette været å gjøre!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Blomster gir mye glede. Denne tulipanen var lekker og dekorativ på lysfatet ditt =)
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. utruleg fint var dette! ♥ så lekkert med lerkegreina saman med det andre.

    klem Lina

    SvarSlett
  4. nydeleg...

    og så fin måte å støtte opp tulipanane

    håpar dagen er god

    -klem

    SvarSlett
  5. Å ja, 'æ har også hatt en grønn movember, litt undelig at vi nu driver og plannlegge advent og jul, uten noe sne :)
    Nydelig tullipan , ha en fin onsdag, hilsen Lisbeth :D

    SvarSlett
  6. Dette var veldig fint Kari, grønt er en av mine favorittfarger:-) Nydelige bilder som alltid hos deg! Klem

    SvarSlett
  7. Hei:)
    Delikat og flott,Kari:)...nesen litt vår :)
    God kvel til deg:)

    SvarSlett
  8. Nydelig lysfat Kari:) Du er flink!

    Tusen takk for den herlige premien på givewayen din! Den kom med posten idag:) Datteren min som var med å pakke opp var helt i ekstase over det fine papiret:)) Mor selv synes duftlyset og den gode kremen var helt topp! Tusen takk snille deg.

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  9. Vilka helt bedårande tulpaner! Och du gör så fint med dina arrangemang :)
    Hoppas du haft en fin kväll!
    Kram Johanna

    SvarSlett
  10. Så vakkert! veldig koselig at du deltar på utfordringen.


    Fin torsdag til deg, vakre!
    Her er det jobb, jobb, før jeg skal på Jimmy Choo etterpå. Gleder meg :)
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei Kari. Utrolig flotte tulipaner. Hvit,gule tulipaner er nydelig synes jeg:) Skjønne bilder hos deg som alltid. Klem Ellen.

    SvarSlett
  12. Nydelig lysfat! Og vakre tulipaner!
    Ønsker deg en god mandag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  13. Hvor er det smukt.
    Tak for kigget.

    SvarSlett